vrijdag 31 augustus 2012

bibliotheek-haul

 

Degene die mij ook volgen op Twitter, hebben vandaag misschien al gelezen dat ik de middag door heb gebracht op mijn favoriete plekje in de whole wide world. Ik was namelijk weer eens lekker de bibliotheek ingedoken. En toen ik thuis kwam met een verse stapel leesvoer, bedacht ik me opeens iets…

Waarom zou ik alleen haul-video’s maken van gekochte of gewonnen boeken? Hauls zijn een van mijn favoriete filmpjes om te kijken omdat je in korte tijd een heleboel lees-inspiratie op kunt doen. Dus waarom geen bibliotheek haul? Ben je benieuwd welke boeken er vandaag met me mee naar huis mochten, kijk dan snel onderstaande video…


Heb jij toevallig ook één of meer van de genoemde boeken gelezen, dan hoor ik erg graag wat je ervan vond in een comment Glimlach

2 reacties:

Unknown zei

Ben benieuwd naar de revieuws!

Unknown zei

reviews*

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings