zaterdag 1 september 2012

soapylove

 

Het is tijd om de deelnemers van de DIY boeken GiveAway uit hun lijden te verlossen en een winnaar uit de hoge hoed te trekken.

Dus heb ik alle namen ingevoerd op Random.org en liet het lot beslissen. Uiteindelijk is de gelukkige winnaar van de twee leuke DIY boeken geworden…

STYLISHING!!!

Hartelijk gefeliciteerd met het winnen. Graag ontvang ik je adresgegevens op cravinpages@gmail.com dan komen de boeken zo snel mogelijk naar je toe.

Heb je niet gewonnen, niet getreurd! Er is namelijk een nieuwe GiveAway online waarbij je een heel erg leuk chicklit pakketje kunt winnen. Wil je je kansen beproeven… dan kun je die GiveAway –>HIER<— vinden

2 reacties:

Unknown zei

wauw SUPER leuk! Thanks!! Ik ga nu een mailtje sturen :D

Unknown zei

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings