donderdag 16 augustus 2012

10-euro-2

En? Zijn jullie een beetje benieuwd naar de hoeveelheid boeken die ik heb weten te bemachtigen voor slechts 10 euro?

Vandaag de grote ontknoping. In onderstaand filmpje kun je de buit bewonderen en voor de prijzen die ik heb betaald kun je terecht onder de video.

Veel kijkplezier…

Achter de Schermen door K. Atkinson 
1,00 euro

De Speeltuin van Theiresias door H. Meinkema
1,00 euro

Rosemary's Baby door I. Levin
1,95 euro

De Hufter op het Witte Paard door I. von Kürthy
1,95 euro

Echte Liefde Roest dor I. von Kürthy
1,95 euro

I am Legend door R. Matheson
1,95 euro

De Witte Handschoenen door K. Smage
1,95 euro

Onverwacht Weerzien door M. de Los Santos
1,95 euro

Op bovenstaande boeken kreeg ik ook nog eens 3,90 euro korting op het totaalbedrag dus ik was in totaal niet meer kwijt dan 9,80 euro. Missie geslaagd dus :) Verder heb ik ook een aantal boeken gewonnen…lucky me Emoticon met brede lach

De 100 Jarige Man die uit het Raam Klom en Verdween door J. Jonasson
Vissen Voeren door Fabio Genovesi
Harry Potter en de Steen der Wijzen door J.K. Rowling

Ik moet zeggen dat ik absoluut niet had verwacht dat ik voor een tientje wel acht (elf met de gewonnen exemplaren erbij geteld) boeken zou kunnen kopen  en dan ook nog eens stuk voor stuk boeken die me echt héél erg leuk lijken.

Mocht je geïnspireerd zijn door dit artikel en zelf ook deze uitdaging aan willen gaan. Dan zou ik het erg leuk vinden als je me laat weten welke boeken jij weet te bemachtigen.

 

***Deze challenge is oorspronkelijk bedacht door Jessethereader***

1 reacties:

Unknown zei

Wauw, zo te zien een groot succes deze opdracht! Lijken inderdaad leuke boeken allemaal!

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings