zaterdag 11 augustus 2012

10-euro

 

Pfoe, volgens mij heb ik de 30 Day Book Challenge behoorlijk onderschat. Er zitten een aantal pittige thema’s tussen. Zoals ook vandaag: ‘Een boek dat je haat’. Er is wel een boek wat onmiddellijk in me opkomt, maar aangezien ik daar al twee keer eerder mijn beklag over heb gedaan en ik niet nóg een artikel wil weiden aan een boek wat ik absoluut niet goed vind… ben ik bang dat ik de opdracht van vandaag maar over moet slaan.

Omdat het natuurlijk wel een challenge is en moet blijven, vind ik echter wel dat ik een soort vervangende opdracht moet doen en laat ik nou net op internet de 10 Euro Book Buying Challenge hebben ontdekt. Dat leek me onmiddellijk een geschikt alternatief voor de opdracht van vandaag.

De opdracht werkt als volgt… voor 10 Euro is het de bedoeling om zo veel mogelijk boeken te bemachtigen. En alsof dat nog niet lastig genoeg zal zijn, is het ook nog de bedoeling dat je een tiental genre’s bedenkt en ieder genre moet minstens één keer terug komen in de boeken die je koopt.

Voor mezelf heb ik de volgende genre’s gekozen:

drama
romantiek
humor
historisch
Fantasy
Chicklit
Dutch author
Dystopisch
Horror
Mysterie

Voor deze challenge zal ik het waarschijnlijk moeten hebben van rommelmarkten en de kringloop en daarom geef ik mezelf een week de tijd om deze vervangende opdracht te vervullen.

Hoeveel boeken denk jij dat ik kan kopen voor een luttele 10 Euro?

1 reacties:

Unknown zei

Heel erg veel succes, ik ben reuze benieuwd :)

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings