woensdag 29 augustus 2012

ereader1

 

Ik schaam me een beetje voor het feit dat ik me zo lang heb verzet tegen de aanschaf van een Ereader. Nu ik er één heb is het apparaatje al snel een soort verlengstuk van mijn arm geworden. Ik ga de deur niet uit zonder mijn betrouwbare, compacte boekenkast. Manlief heeft een hekel aan mijn ding, want hij kan nog geen pen uit mijn tas halen zonder een kreet van mijn kant of hij alsjeblieft voorzichtig wil zijn om mijn precious niet te beschadigen.

Na de laatste botte waarschuwing was de maat vol. Het was tijd voor een jasje voor mijn Ereader en dus besloot ik om een oude hobby weer op te pikken. Uiteindelijk is dit het resultaat.

Ik heb gekozen voor een wol van de Zeeman in verschillende blauw-tinten.

Haken is easy en online zijn er talloze gemakkelijk te volgen tutorials te vinden.

Waar zit jouw Ereader in?

4 reacties:

Unknown zei

Ziet er leuk uit!!

Unknown zei

Wat mooi zeg! Dat is een heel mooi en leuk idee. De mijne, die ik ook nog niet zo lang heb, en die nog geen verlengstuk van mijn arm is, maar ik lees er wel regelmatig op, zit in een gekochte "leren" hoes, met een flap. Je klapt hem open en dan zit de ereader vastgeklemd binnenin. Het voordeel is dat het heel goed beschermd, want de cover is hard, maar het is lang niet zo mooi als de jouwe!

Unknown zei

Wat leuk gedaan! Ik ben de laatste weken ook op zoek gegaan om echt een passend hoesje op maat te laten maken. Het ging niet zo makkelijk als ik vooraf had verwacht en het is dus ook nog niet gelukt. Misschien dat ik ook zoiets ga proberen. Al wil ik eigenlijk wel een hoes met een drukknop, magnetische sluiting of rits, zodat de e-reader er niet uit kan vallen.

Unknown zei

Dat is waarschijnlijk voor mij ook de volgende stap. Dit hoesje was voornamelijk om de juiste maat te krijgen. Een hoesje met drukknop is het volgende project :)

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings