donderdag 30 augustus 2012

verleden-heden-toekomst

Zo nu en dan krijg ik opeens de behoefte om met jullie mijn leesstatus te delen in de vorm van een verleden, heden en toekomt filmpje. Daarin vertel ik meer over het boek wat ik aan het lezen bent, het boek wat ik als laatste heb gelezen en het boek wat ik ga lezen.

Vandaag weer zo’n filmpje, maar eerst een korte samenvatting van de boeken.

Evermore – [de Onsterfelijken #01] – Alyson Noël

319 pagina’s, Luithingh-Sijthoff

Sinds haar ouders en zusje bij een auto-ongeluk zijn omgekomen, kan Ever aura’s zien en andermans gedachten horen. Wanneer ze mensen aanraakt ziet ze hun hele verleden.

Ze doet dan ook al het mogelijke om mensen uit de weg te gaan – tot de knappe en mysterieuze Damen in haar leven komt. Hij is de enige die de chaos in haar hoofd kan laten verdwijnen en de enige die haar echt begrijpt – het is net alsof hij in haar ziel kan kijken.

Ever wordt beetje bij beetje ingewijd in Damens wereld vol wonderen en geheimen, maar ze heft nog steeds geen idee wie hij is of wat hij is. Het enige wat ze zeker weet, is dat ze hopeloos verliefd op hem is.

Vrees me – Tahereh Mafi

352 pagina’s, Blossom Books

‘Je kunt me niet aanraken,’ fluister ik.

Ik lieg, maar dat zeg ik niet.

Hij kan me aanraken, maar dat zal ik nooit vertellen.

Niemand weet waarom de aanraking van Juliette dodelijk is, maar Het Herstel heeft grootse plannen met haar. Ze willen haar gebruiken als wapen in hun strijd voor een alleenheerschappij. Maar Juliette heeft haar eigen plannen. Ze vind voor het eerst in haar leven de kracht om terug te vechten, en om aan een toekomst te denken met de jongen van wie ze dacht dat ze hem voor altijd kwijt was.

De Wolven van Mercy Falls trilogie – Maggie Stiefvater

1056 pagina’s, Moon Uitgeverij

Grace doet niets liever dan de wolven in het bos achter haar huis observeren.

Ze heeft een bijzondere fascinatie voor de wolf, met de goudkleurige ogen – haar wolf. Elk jaar verdwijnt hij bij het aanbreken van de zomer, om pas bij de eerste vorst weer tevoorschijn te komen.

Maar dan ontmoet Grace Sam…

2 reacties:

Unknown zei

Nu ben ik in Turbulentie van Mariëtte Middelbeek aan het lezen en tot nu toe vind ik het al heel leuk. Een van de volgende boeken die ik ga/moet ;) lezen is Vrees me, ik kijk er al naar uit!
Ellen
PS Je site is echt mooi geworden!

Unknown zei

'De wolven van Mercy Falls' wil ik zeker lezen, spreekt me echt aan. Leuk filmpje!

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings