donderdag 30 augustus 2012

winactie

 

Het is eindelijk zover. De eerste giveaway van Craving Pages is afgelopen en ik kan me zo voorstellen dat alle deelnemers razend benieuwd zijn naar wie van hen de gelukkige winnaar is geworden. Een daarom… zonder verder uitstel… De winnaar is…

AMY-DENISE!!!

Hartelijk gefeliciteerd met het boek, als je zo vriendelijk zou willen zijn om je adres gegevens te mailen naar cravinpages@gmail.com, dan komt het boek z.s.m. naar je toe. Heel veel leesplezier.

Voor iedereen die niet heeft gewonnen, don’t be sad! Want morgen komt er gewoon weer een nieuwe winactie online waarin maar liefst 3 boeken worden verloot!

2 reacties:

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd en veel plezier met het boek :)

Unknown zei

Yaaaaay! Wat tof dat ik heb gewonnen! Heel hard bedankt! :D

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings