zaterdag 8 september 2012

shoplog-001

 

Alsof mijn boekenkast nog niet vol genoeg is en mijn TBR stapel nog niet hoog genoeg…ben ik tóch weer lekker los gegaan tijdens een middagje winkelen. Okay, ik heb ‘maar’ drie boeken gekocht, maar met de prijzen van boeken nowadays vind ik de uitdrukking ‘ik ben lekker los gegaan’ toch wel gepast. Natuurlijk wil ik de boeken die mee naar huis mochten met jullie delen, dus ben je nieuwsgierig? Lees dan vooral verder…

sevenster - alexandra penrhyn loweSevenster – [de Laatste Wachter #01.] – Alexandra Penrhyn Lowe

335 pagina’s, A.W. Bruna Uitgevers

Eveline heeft maar één zorg deze zomer: een echt leuke jongen vinden met wie ze voor het eerst kan zoenen. Maar dan roept ze geesten op tijdens een feestje – tegen de waarschuwing van haar pleegmoeder in – en nu ziet ze plotseling dingen die andere mensen niet zien.

Doodsbang dat ze bezeten is door een kwade geest, probeert ze een manier te vinden om alles terug te draaien. Maar dan hoort ze van een waarzegster dat ze de eeuwenoude gave van De Wachters heeft – een gave die was afgeschermd, maar nu is wakker gemaakt. Een gave waardoor ze geesten en demonen kan zien.

En zij zien haar ook.

Eveline heeft maar één zorg deze zomer: in leven blijven.

soul beach kate harrisonSoul Beach – Kate Harrison

304 pagina’s, House of Books

Als Alice Forster een mail ontvangt van haar overleden zus, denkt ze dat het een zieke grap van iemand is. Maar het bericht bevat details die alleen haar zus kent. Daarna krijgt Alice een uitnodiging tot de virtuele wereld van Soul Beach, een idyllisch online paradijs van zon, zee en strand. Daar is het mogelijk met haar zus te praten – en ze ontdekt een nieuwe wereld van vriendschap, geheimen en zelfs liefde. Maar waarom zijn er op Soul Beach alleen maar jonge, mooie en dode mensen? En wat is het toch dat Alice voor altijd op dit strand zou willen zijn?

aller zielen deborah harknessAllerzielen – Deborah Harkness

656 pagina’s, Boekerij

Hoewel historicus Diana Bishop van een oud heksengeslacht afstamt, heeft ze haar bovennatuurlijke familie-erfenis altijd ontkend. Tot ze in de Bodleian-bibliotheek in Oxford per toeval een betoverd alchemistisch manuscript opent en daarna al snel merkt dat ze de wereld van magie niet meer op afstand kan houden. Verschillende bovennatuurlijke wezens geloven dat het manuscript belangrijke aanwijzingen bevat over verleden en toekomst, en ze willen weten hoe Diana de hand heeft weten te leggen op het ongrijpbare boekwerk.

Onder hen is de vampier Matthew Clairmont. De eeuwenoude vampier en de ontwakende heks beginnen samen aan een zoektocht om de geheimen van het manuscript te ontrafelen. Maar de liefde die zich tussen hen ontwikkeld dreigt te knagen aan het fragiele evenwicht tussen bovennatuurlijke wezens en mensen, en zet ook Diana’s wereld op zijn kop…

Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankopen, en natuurlijk ook razend benieuwd naar de verhalen.

Heb jij onlangs nog leuke boeken op de kop weten te tikken?

5 reacties:

Unknown zei

Sevenster is echt een aanrader!

Unknown zei

Ik ben hier erg benieuwd naar! Heb zelf pas De Ijerzerkoning gekocht.

Unknown zei

Die heb ik ook gelezen. Vond het een erg mooi boek :)

Unknown zei

Ik wil Allerzielen wel lezen.

Unknown zei

Ja, die leek me ook erg interessant. Momenteel loopt er een midprice actie voor Allerzielen. Was maar 12,50 euro dus ik kon hem niet laten liggen :)

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings