zondag 2 september 2012

outside-my-comfort-zone

 

We hebben allemaal wel bepaalde genres die ons meer aanspreken dan de andere. Zo zal het niet bepaald als een schok komen dat ik fan ben van Young Adult fictie en Dystopische Romans in het bijzonder.

Maar, gezien er zoveel geweldige boeken zijn is het af een toe een goed idee om ook boeken te lezen die je normaal gesproken niet zo snel zou lezen. Zo ontdek je niet alleen andere boeken, maar leer je misschien ook nieuwe dingen over jezelf.

Zo wist ik tot voor kort niet dat ik hield van Thrillers, tot ik De Dood in haar Ogen van Karen Rose las. En detectives ging ik zo veel mogelijk uit de weg omdat die me al helemaal niets leken… maar toen waren daar de Sally Lockhart mysteries van Philip Pullman.

Je kunt dus wel stellen dat ik een aantal hele leuke boeken en schrijvers heb ontdekt omdat ik de moeite heb genomen om boeken Outside My Comfort Zone te lezen.

Sinds ik ben begonnen met Craving Pages, heb ik nog maar vrij weinig boeken gelezen die niet binnen mijn comfort zone lagen, maar daar komt verandering in met een maandelijks terugkerend artikel in de nieuwe ‘Outside My Comfort Zone’ categorie. Deze artikelen zullen steeds verschijnen op de derde donderdag van de maand (dan halen ze bij ons oud papier op dus mocht het me echt niet lukken om door het boek heen te spitten dan kan ik het meteen kwijt op die dag. Geintje!)

Een leuke extra: de boeken die ik voor deze categorie lees zullen de volgende maand worden verloot in een GiveAway!!!

Lees jij vaak boeken Outside Your Comfort Zone?

3 reacties:

Unknown zei

Dat zou ook een goed idee zijn voor mij eigenlijk. Ik lees bijna altijd geschiedenisboeken, omdat ik die gewoon sowieso leuk vind. Maar eigenlijk kom ik ook wel eens in de verleiding in chicklit te pakken, maar dan schrik ik toch weer terug. Ik moet gewoon de knoop doorhakken denk ik.
Maargoed, leuk idee voor een artikel!

Unknown zei

Ik ben benieuwd welke boeken je hiervoor gaat lezen. Zelf doe ik dat eigelijk nooit, misschien toch maar eens proberen.

Unknown zei

Ik grijp altijd bijna automatisch naar boeken die echt MIJ zijn. Zal niet zo snel een boek lezen dat buiten mijn geliefde genres valt. Ben wel benieuwd welke boeken je gaat lezen!

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings