woensdag 12 september 2012

Het is je wellicht wel opgevallen dat ik nogal aan het prutsen ben geweest met mijn blog. Ik ben namelijk al een paar dagen bezig met een grote verhuizing. Blogger is history en Wordpress is mijn nieuwe stekkie. Vanaf vandaag hoef je dus niet meer te surfen naar www.craving-pages.blogspot.com… maar kun je gewoon rechtstreeks naar

www.cravingpages.nl

Dat betekend dat updates vanaf nu niet meer op deze blog verschijnen maar op mijn nieuwe adres. Vergeet daarom niet om dat even aan te passen in je bloglovin feed. Ik hoop dat ik jullie allemaal terug zie op mijn nieuwe adres Glimlach 

Vanwege het vele werk dat me nog wacht om alles up en running te krijgen vandaag geen artikel. Maar ik maak het morgen goed met een flinke Haul video!

groetjes, Joany.

In English (for bloglovin follower transfer)

perhaps you’ve noticed that there have been changes happening on Craving Pages. That’s bacause for the past couple of days I’ve been moving my blog from Blogger to Wordpress. From now on, in stead of surfing to http://craving-pages.blogspot.com you can surf directly to

www.cravingpages.nl

2 reacties:

Unknown zei

gefeliciteerd!

Unknown zei

Leuk!

AKO Chicklit Image Banner 728 x 90

❤ Over Craving Pages...


Welkom op Craving Pages, een blog die geheel in het teken staat van mijn passie voor Young Adult fiction en chicklit. Hier vind je reviews, een YA-bookshop, tips voor boekenliefhebbers en nog veel meer waar het hartje van een boekenworm ongetwijfeld sneller van zal gaan kloppen.


Wil je als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en updates betreffende Craving Pages? Dan kun je mijn blog op de volgende plekken volgen…

Follow on Bloglovin

❤ Winactie

Read the Printed Word!

❤ Winactie

❤ Recente reviews

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Joany has read 25 books toward her goal of 50 books.
hide

❤ Ratings

❤ Ratings